Hihii yine ben

Düşündüm de ben kışı çok seviyorum. Bakın bu da kanıtı!

Bi bardak sıcak çikolata. Odamda oraya buraya yığılmış test kitapları. Çözmesem de gözümün önünde olmaları hoş. Kitaplığımı yenilemişim. Okumadığım romanlara bakıp bakıp heyecanlanıyorum. Bazı kitaplarda kendimi buluyorum, bazılarında olmak istediğimi. Bazılarında ağlıyorum. Bazılarında meraktan çıldırıyorum. 
Penceremin önündeki ağaç yapraklarını dökmüş. Ama dalları bile güven verici. Sokağa çıkmak içimi titretiyo. Hafif hafif esen rüzgar.... ellerimi ceplerime sokuyorum yavaşça. Yanımdan el ele sevgililer geçiyo. Aldırmıyorum. Benim sevgilim gökyüzü. 
Hava çabucak kararsın ve eve gir. Ev sıcacık. Ayıcıklı terliklerin ayağında, üzerinde pamuk geceliklerin..
Ve işte karşımdaki manzara. 
Olasılıksız güzel kitapmış.(çevirilerde sıkıntı olsa da) O bisküviyi de sevdim ben :)) 
Sonraa, sadece mayıs 2012 kısmı görünen dergi okulumuzun. Bu yıl benim de adım var ama ne yazsam bilemedim, siz de bi şeyler önerebilirsiniz, sevinirim.
Neyse işte. Öyle bi huzur kapladı içimi yazıyim dedim. Bu aralar sürekli burdayım ama içimden geliyo olum. 
Sağlıcakla kalıın



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder