Gerçekçi iç ses sıkıntım


Sanırım benim sıkıntım hayaller kurarken aynı zamanda içten içe hiçbi zaman gerçek olmayacağının burukluğunu yaşamam. Her zaman saçma sapan ya da hayat dolu ya da insanın içini karartan ya da cicili bicili ya da çok büyük ya da ne bileyim işte hayaller kuruyorum ben. Gördüğüm ufacık şeyleri bile kafamın içinde büyütüp senaryolar uyduruyorum mesela ama bi yanım hep asla gerçekleşmiycekler diyo fısır fısır. Sus bi arkadaş ya. Bi izin ver de adam gibi kurayım hayalimi. Bi bırak beni de peşinden koşayım!
Aslında bunlar hep daha önce kursağımda bırakılan hayallerimin eseri. Yine de bu demek değil ki; hayat bitti. Önünde yıllaaar yıllar var Yeşil. Evet plan yapmak ve hayata yön vermeye çalışmak güzel ama her şeyi de istediğimiz şekilde yönlendiremeyiz ki.
Hem hayal bunlar. Hayaller değil hedefler gerçek olmak zorundadır. Lütfen biraz uçukluk...