Sokaklarda


Nedir bu yıllardır çözemediğim sırrı soğuk havaların ve ıssız sokakların? 
Bizleri bu kadar yalnızlaştıran..
Kış demek huzur demek derken göte geldi hayallerim 

Ne istediğinize dikkat edin çünkü gerçek olabilir!
Ve neyi istemediğinize..
Gözlerden uzak olmak öyle iyi değil her zaman.
Yalnızlığını paylaşabileceği biri olmalı insanın hayatında
Yahut birileri
Sokak aralarına saklanıp gizli gizli ağlamak yerine sıcacık bir omuz eşlik etmeli gözyaşlarınıza
Soğuk hava ıslak yanaklarınızı sızlatırken acımasızca, dostça uzatılan bir eldir "derman"ın sözcük anlamı.

Bugün güzlerden yaprak sarısı
Günlerden yalnızlığa dönüş
Şarkılardan yorgunluk senfonisi
Kitaplardan bilinmeyeni özlemek

"Gitme!
Sensizliğe dayanamıyor bulutlar"

Sokaklar bana yalnızlığımı getiriyor her seferinde yılmadan
Kendi kendime yalvarıyorum beni terk etme diye
Sahip olduğum tek gerçeklik olduğunu bilmesine rağmen bugün de söz geçiremiyorum ruhuma
Gidiyor işte
Bulutlar yağmur oldu görmüyorsun
Şimdi de âmâ mı oldun hissizliğinden ilhamlanıp

Kör sokaklar
Cahil başım
Topal düşünceler
Aksıyor kelimelerim

Gelmeyeceksin biliyorum
O halde gidiyorum ben
Yalnızlığım törpülenmeyi bekliyor keskinleşip yırtmak için arkadaşlıklarımı
Uzanıp bulutlara dokunabildiğim gün geri geleceğim
Hiç olmadığım kadar "ben" olup
Bekle beni
Hiç gelmeyecek olsan bile..
Uzak bir yerlerde beni bekle
Bir umut..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder