bekliyorum


nerden başlasam, nasıl başlasam bilmiyorum
bugün doğuyorum
yirmi yedinci kez ölüşümün ardından
ordan nasıl göründüğümü bilmiyorum
üzerimde yeni doğmuşluğun acizliği
çirkin
sivilceli
kırmızı
sevimsiz
yaşamaya hazırlanıyorum
ve hemen ardından yirmi sekizinci kez ölmeye
hangi ruhtan ayırdı bizi bu aleme alelade gönderen yaratıcı anlamıyorum
kaç kere doğdum farkında değilim
kime doğduğumu göremeden öleceğim
ben hep ölüyorum
bu gece cehennemden ateş alacaksın benimle
sigaranı yakmak için
ve tenimde söndüreceksin buzdan bir kaleymiş gibi vücudum
seni söndüreceğim
seni cehennemde öldürmeyi planlıyorum
sonra sen ait olduğun yere gidersin nasılsa
ben burdayım
numarasını henüz bilmediğim gözlüklerim seni seçmeme izin vermeyecek yükseklerden
ve güneşin gözlerimi alacak
evet
ama izmaritlerini ellerimde saklıyorum
bu gece yeniden doğuyorum sen büyüyorsun diye
önümde metrelerce sene
saatler
yollar
dualar
sen..
gözlerimin numarasını öğrenemeyeceğim
seni görmüyorum
seni özlüyorum
bir sonraki sigaraya kadar
ateş cehennem
cehennemdeyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder