Şöyle bi şey oluyo;

Göz göze geliyosunuz, içinizden bi şeyler kopup gidiyo.
Selam veriyo, dil çıkarıyo belki, ya da göz kırpıyo, veya sadece gülümsüyo anlamıyosunuz. Önce algılamanız gerekiyo. O sersemlik bi gitmeli üstünüzden.
Sonra karşılık veriyosunuz. Belki laf atıyo ardından. Çok kötü... Ne dediğini anlayabilmek için de zaman lazım çünkü. Bi kaç bi şey saçmalıyosunuz. Hadi hoşçakal.... Sonra dank ediyo. Ne demiştim? Şöyle mi dedim? Keşke böyle deseydim. Amaan konuştuk ya yeter banaa :)))
Mesela ıslık çalıyosunuz, sonra başka bi ıslık sesi duyuyosunuz. Biliyosunuz O. Hemen bi gülümseme yer ediyo suratınızın ortasında ister istemez.
Sevsin diyosunuz, öyle istiyosunuz, öyle olması için her şeyi verirsiniz.....
Ama hiç emin olamıyosunuz.
Sessizce çok şey paylaşıyosunuz.
Uzaktan....
Sonra aklınıza takılıyo koca bi soru
Acaba kuruntu mu yapıyorum?
İşte ondan da emin olamıyosunuz.
Bekliyosunuz öyle
Daha da çok beklersiniz
Benim gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder