Yazasım Geldi.

Bugün deli gibi yazasım var ama yazıcak hiçbi şey bulamadım. Şimdi oturuyorum bilgisayarın başına. Başlıyorum Türkiye'nin sorunlarından, PuCCa nın "Vajinamın bana verdiği yetkiyle" başlıklı yazısından, havadaki sisin içimi karartan boktan etkisinden,Fenerbahçe-Galatasaray karşılaşmasından, deli gibi üşümemden, yüzümdeki sivilcelerden, ellerimdeki çatlaklardan, sıkılmaktan, bi hafta boyunca uyuyamamaktan, hilalin gelip bi gece sonra gitmesinden, onu çok özlemiş olmamdan ama gezmekten bi türlü dertleşemememizden, sınavların bok gibi geçmesinden, çikolatanın saçma sapan tavırlarından vs vs vs vs ama bi türlü sonunu getiremiyorum.
Kısacası öyle işte. Yazıcam! Kendimde o potansiyeli görüyorum ama şimdi değil. Önce bi kafamı toparlasam gerisi gelcek. Neyse bekleyelim bakalım.
Yeşil' e şans dileyiin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder