sevdiğimi görmek isterdim böyle bir akşamda


ne kadar güzel olduğunu bilseydin anlardın beni
artık dayanamıyorum
her şey özünde yansımadır diye öğretiliyor yıllardır ama olmayışından daha gerçek bi şey göster bana
halbuki özlemin yansıması bile kalp deliyor bugünlerde

keşke gelseydin..
keşke bana sadece birkaç saatliğine uğrasaydın misafircesine
sana sıcacık çay demlerdim
muhabbet eterdik sonra
öyle derin düşüncelerin olurdu ki kavga ediyoruz sanırdı etraftakiler
ama biz onların dünyasında bile olmazdık
ben sende kaybolurdum mesela
tanışırdık(!)..

şimdi olsa bir sabah günaydın yerine "aklımdasın" derdim sana
"allah a emanetsin" ya da

bugün yoksun
ve bundan sonra..

keşke olsaydın..
keşke olsaydın ama geçen zaman geri gelmiyor işte
ve kaçan fırsatlar

"sevdiğimi görmek isterdim böyle bi akşamda"
evet tesadüfler hala var
ve sen de varsın bi yerlerde ama bende değil
artık dayanamıyorum
aylardır gözyaşım birikiyormuş ben farkında olmadan
özlemim gerçek..içimi acıtıyor
ne kadar güzel olduğunu bilseydin eğer
sen de anlardın beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder