tanrım

öyle zamanlar var ki
artık yalvarmaya başladığım
artık yaşamın tüm anlamsızlığının
son zamanlarda kapıyı açar açmaz yüzüme çarpan rüzgar misali suratıma vurduğu
artık gitmek istediğim
kaybolmak
ya da yok olmak
ya da kül olmak
ya da toprak
bulut?
zamanlar var ve ben artık zamanlar istemiyorum
zaman hep akıyor
akmasını istiyor muyum?
tanrım
neden sormuyor kimse?
tanrım?
tanrım bir tanrı var mı onu bile bilemiyorum
tanrım ben gerçekten yaşıyor muyum?
tırnaklarımdan etim taşana kadar kafa derilerimi soymak istiyorum ben yaşamak değil
midemde tırnak ağacı bitecek kadar tırnak yemek istiyorum yaşamak değil
sevdiği ilk çocuk tarafından hiç hissetmediği değersizliği hissetmiş bir kız
on yedi yaşında
tanrım
sonra bir bakıyor yıllardır taptığı annesi
kız ağzını açınca
fikirlerinin aynı çatı altında ne kadar değersiz olduğunu hissettiriyor
tanrım değer vermenin karşılığı neden her zaman yok sayılmak?
tanrım bu işler senin katta böyle mi işliyor?
pazarlık yapmak varsa repertuarında gel hesaplaşalım
hayır ruhumu istiyorsan ruhumu vereyim
ya da bedenim senin olabilir
tanrım
ne gerek var ki ticarete
ben değer görmek değil
ölmek istiyorum
ama ölmek istiyorum artık ben yaşamak değil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder