Bir yazı

Ben garip miyim? Ben neden topuklu ayakkabı giymeyi sevmiyorum? Ben neden makyaj yapmıyorum? Neden koca koca küpeler takmayı sevmiyorum? Neden etek giymekten nefret ediyorum? 
İnsanlar garip mi? Neden kitap okumayı sevmiyolar? Neden yağmurda ıslanmaktan kaçıyolar? Neden uzaktan sevmekten korkuyolar? İnsanlar neden özlemekten bıkar? 
Hayır niye yalan söylediklerinde gözlerini kaçırırlar ki? Neden suç işlediklerinde saklanırlar? Bi genç, bi yaşlı, bi çocuk ne diye diğerini ezmeye çalışır?
Çilekli pastam olduğunda neden kafamdaki sorular aniden siliniyo? Neden kulaklıklarım varken dans etmekten kaçınmıyorum? Ben neden hayatıma yön vermeye çalışmıyorum? Veya diğerleri neden kendini kanıtlamak için çabalıyo? 
Yeteneğini kabullendirmeye çalışmak saçmalık değil mi? Seni mutlu ediyosa neden bi başkasını hayallerine katmaktan çekinesin?
En mükemmel olmak zorunda değilsin. Kendini mükemmel görmen yetmez mi, yeri geldiğinde hatalarından ders alarak? Derslerin hep yüz olmak zorunda değil. Öğrenmeyi sevmen yetmez mi, güvenin tam bir şekilde bildiğini savunabilerek? Güzel olmak zorunda değilsin. Kendini sevmen yetmez mi, aynaya baktığında gözlerinin içindeki parıltıyı görerek? Çok yaşamak zorunda değilsin. Dolu dolu yaşaman yetmez mi, her zaman istediğin şeyleri yaparak?
Öyle yani. Ah çok sıkılıyorum çook. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder